A principis d’abril em van comunicar que, a final de mes, em quedava a l’atur.
Després de sis mesos de haver-ho provat quasi tot en la recerca d’una feina, he obert aquest bloc com alternativa per explorar noves possibilitats, ja que els responsables de departaments de recursos humans visiten els blocs personals i els perfils de les xarxes socials a la recerca de nous candidats.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada