25 d’oct. 2009

Buscar feina i el bloc

A principis d’abril em van comunicar que, a final de mes, em quedava a l’atur.

Després de sis mesos de haver-ho provat quasi tot en la recerca d’una feina, he obert aquest bloc com alternativa per explorar noves possibilitats, ja que els responsables de departaments de recursos humans visiten els blocs personals i els perfils de les xarxes socials a la recerca de nous candidats.

Els blocs personals estan creixent en nombre i són una forma alternativa d’ampliar i difondre informació important a l’hora de trobar feina. Aquesta eina ens dóna la possibilitat de poder exposar les nostres inquietuds, al mateix temps que demostrar la nostra l’experiència i capacitat professional.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada